Przejdź do głównej zawartości

Spaghetti z sosem pomidorowym

Makaron spaghetti z gęstym sosem pomidorowym 





Dzisiaj prosty obiad ale kto z nas nie uwielbia spaghetti? 

Sos pomidorowy bez żadnych zagęszczaczy proste wykonanie i bardzo smacznie. :) 



Przepis:


Składniki  

makaron spaghetti 

2 puszki po 400 gram pomidorów

2 ząbki czosnku

2 łyżki oliwy z oliwek

sól, pieprz, bazylia, oregano

50 g startego parmezanu lub żółtego sera 

Wykonanie

1. Pomidory z puszki wlewamy do garnka i nastawiamy na małym ogniu co jakiś czas mieszając czekamy aż sos zacznie gęstnieć. ( W zależności jak gęsty sos chcemy uzyskać tyle musimy czekać - u mnie trwało to 20 min)  

Gdy sos zgęstnieje zostanie go około 500 ml. 

2.  2 ząbki czosnku siekamy i lekko podsmażamy na oliwie 

3. Gdy sos już będzie gęsty wrzucamy czosnek i przyprawy do smaku: sól, pieprz, bazylię i oregano. 

4. Jeszcze przez chwile gotujemy sos na małym ogniu 

5. Makaron spaghetti gotujemy w osolonym wrzątku przez około 9 min. 

6. Odcedzamy makaron wykładamy na talerz polewamy sosem i posypujemy startym serem. 

7. Pyszne jedzonko gotowe. 


Smacznego !!!










Komentarze

  1. To chyba bardzo szybki sposób na spaghetti :) Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania moich postów

Popularne posty z tego bloga

Ciasto na pierogi (100 pierogów)

Delikatne, elastyczne ciasto na pierogi Za pewne wiele osób, szuka idealnego przepisu na ciasto pierogowe. Jeśli lubicie takie delikatne, rozpływające się w ustach pierogi , ten przepis na pewno przypadnie Wam do gustu.   Z tego ciasta na prawdę wychodzą pyszne pierogi.  Kochani w komentarzach niektórzy piszą, że użyłam dużo soli, jednak ciasto na prawdę nie było mocno słone, ale jeśli uważacie, że soli jest faktycznie za dużo, to nie dodawajcie. :)

Sernik z serka Skyr

Przepis na ten sernik dostałam od mojej mamy. W oryginalnym przepisie jest użyty twaróg półtłusty, a że w Danii nie ma dostępu do twarogu użyłam serka skyr w wiaderku o smaku waniliowym.  Skyr jest islandzkim wyrobem mlecznym podobnym do jogurtu, chodź mi w smaku bardziej przypomina serki homogenizowane.  Ciasto jest genialne, smakowało całej rodzince. Po prostu rozpływa się w ustach. Dlatego z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić.

Wegetariański obiad po śląsku

Kluski śląskie z wegańską roladą i modrą kapustą z sosem al'a pieczeniowym Dzisiaj miałam ochotę na typowo śląski obiad, kluski, rolada i kapusta modra. A że jestem wegetarianką zaczęłam się zastanawiać jak mogę przyrządzić wegetariańską roladę. Postanowiłam troszkę pokombinować licząc się z tym, że coś może nie wyjść. Jednakże mój strach miał tylko wielkie oczy, gdyż rolada wyszła idealna, smakowita, perfekcyjna. Z czystym sumieniem mogę polecić każdemu.  Zapraszam was na wegetariański śląski obiad ...