Przejdź do głównej zawartości

Pasta z awokado - moja wersja guacamole

Pasta z awokado



Moje domowe guacamole- ja na to po prostu mówię pasta z awokado. Jedni jedzą to z nachos, w moim domu podajemy na chrupiącym pieczywie. 

Zdrowe pożywne śniadanko pełne witamin to dla mnie priorytet aby nabrać energii na cały dzień. 

Awokado jest wysokokalorycznym owocem, ale tak zdrowym kaloriom nie sposób odmówić. 

Dodatki które użyłam dodają jeszcze więcej smaku, a przede wszystkim całość tworzy prawdziwą bombę witaminową. 

W końcu trzeba dbać o zdrowie swoje i najbliższych... :)

Drodzy czytelnicy specjalna promocja dla was od #Ambition

10% rabatu na produkty  marki #Ambition w  skelpie Dajar podając hasło: ZDROWE - GOTOWANIE. 

Myślę, że warto skorzystać. 





Zapraszam do zapoznania się z przepisem. 



Przepis: 

Składniki:

2 awokado

1 mała czerwona cebulka

4 rzodkiewki

1 pomidor

1 ząbek czosnku 

sok z połowy limonki

sól, pieprz do smaku 

Wykonanie:

1. Na początku przygotujmy sobie wszystkie składniki:

Cebulkę obieramy, myjemy i drobno siekamy.

Pomidor proszę sparzyć i obrać ze skórki oraz pokroić w kosteczkę. 

Rzodkiewki oczyścić i również pokroić w kostkę. 

Czosnek obrać.


2. Awokado przepołowić w pół wyjąć pestkę, łyżką wydrążyć środek wkładając go do salaterki


3. W salaterce rozgniatamy awokado na pastę, dodajemy sok z limonki oraz pozostałe składniki tj. cebulkę, pomidor i rzodkiewki. Czosnek przeciskamy przez praskę i również dodajemy. 


4. Całość mieszamy doprawiając solą i pieprzem. 


Pyszne i zdrowe guacamole gotowe. :)


Smacznego







Komentarze

  1. Świetny przepis a jeszcze lepszy blog, na pewno zostanę na dłużej :)
    Zapraszam też do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za miłe słowa. Idę odwiedzić twoje pyszności :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania moich postów

Popularne posty z tego bloga

Ciasto na pierogi (100 pierogów)

Delikatne, elastyczne ciasto na pierogi Za pewne wiele osób, szuka idealnego przepisu na ciasto pierogowe. Jeśli lubicie takie delikatne, rozpływające się w ustach pierogi , ten przepis na pewno przypadnie Wam do gustu.   Z tego ciasta na prawdę wychodzą pyszne pierogi.  Kochani w komentarzach niektórzy piszą, że użyłam dużo soli, jednak ciasto na prawdę nie było mocno słone, ale jeśli uważacie, że soli jest faktycznie za dużo, to nie dodawajcie. :)

Sernik z serka Skyr

Przepis na ten sernik dostałam od mojej mamy. W oryginalnym przepisie jest użyty twaróg półtłusty, a że w Danii nie ma dostępu do twarogu użyłam serka skyr w wiaderku o smaku waniliowym.  Skyr jest islandzkim wyrobem mlecznym podobnym do jogurtu, chodź mi w smaku bardziej przypomina serki homogenizowane.  Ciasto jest genialne, smakowało całej rodzince. Po prostu rozpływa się w ustach. Dlatego z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić.

Wegetariański obiad po śląsku

Kluski śląskie z wegańską roladą i modrą kapustą z sosem al'a pieczeniowym Dzisiaj miałam ochotę na typowo śląski obiad, kluski, rolada i kapusta modra. A że jestem wegetarianką zaczęłam się zastanawiać jak mogę przyrządzić wegetariańską roladę. Postanowiłam troszkę pokombinować licząc się z tym, że coś może nie wyjść. Jednakże mój strach miał tylko wielkie oczy, gdyż rolada wyszła idealna, smakowita, perfekcyjna. Z czystym sumieniem mogę polecić każdemu.  Zapraszam was na wegetariański śląski obiad ...